top of page

Global Creative Tech Group

Public·193 members

KRC Genk Royal Antwerp kijken streaming 26.12.2023

Klik dan hier. Koop tickets. Jupiler Pro League Top games. (STVV, RSC Anderlecht, R. Antwerp FC, Club Brugge, Union en Standard). Tarieven. Volwassenen ...

sporzahoofdpuntenJupiler Pro LeagueGenk krijgt geen uitstel tegen Antwerp: wedstrijd wordt onder voorbehoud afgewerkt, Paintsil en Munoz blijven geschorstDe wedstrijd tussen Genk en Antwerp zal morgen gewoon gespeeld worden, zij het onder voorbehoud. Na de wedstrijd tegen Anderlecht hadden de Limburgers nochtans om uitstel gevraagd, maar het kreeg vanavond een negatief antwoord op die vraag. Ook Paintsil en Munoz blijven geschorst. wielrennenNathan Van Hooydonck na bewogen jaar: "Het wielersprookje is voorbij, maar het echte leven begint nu"2023 samenvatten? Nathan Van Hooydonck (28) zoekt naar de juiste woorden om zijn rollercoaster te beschrijven. "Van het grootste geluk naar het grootste verdriet", klinkt het bij de intussen ex-renner. Ondanks de tegenslag kijkt Van Hooydonck hoopvol vooruit: "Als ik nog iets wil maken van mijn leven, dan moet ik het zelf doen. "wielrennenDemi Vollering schept klaarheid over "kutwijf"-uitspraak na Strade: "Ik riep het niet richting Lotte Kopecky"In de eindejaarslijstjes scoort de finish van de Strade Bianche bij de vrouwen ongetwijfeld hoog in het rubriekje "meest ongemakkelijke momenten van 2023". Zeker omdat winnares Demi Vollering - net nadat ze een beklijvende sprint van haar ploeggenote Lotte Kopecky had gewonnen - het woord "kutwijf" riep. In een interview bij AD klaarde de Nederlandse het misverstand op. a. Standard - Charleroi en RWDM - STVV0:57Fem van EmpelVan Empel wint na sprint tegen Brand3:37VeldrijdenMachtige Van der Poel wint meteen in Herentals10:08Conference LeagueRuime samenvatting van Club Brugge - Bodø/Glimt (3-1)podcasts van Sporza90 minutesDe pennenvriendDe eindejaarsfeesten staan voor de deur, geen beter moment dus om nog eens af te spreken met een oud-lid van de 90 MINUTES-familie! Gilles, Sam, Filip en Gilles ontvangen verloren zoon Tuur Dierckx. Deze week veel aandacht voor Thibaut Courtois en die andere voetbalbom van de week. Dit was de laatste 90 MINUTES van 2023. Zo kan Filip eindelijk naar Joshua Zirkzee en, euh, Charles De Ketelaere gaan kijken. Alle info over het Live podcastevent van VRT MAX vind je op https://vrtmax. be/podcast120 min120 minvrijdag 22 decembervr 22 dec. Sporza DailyHoe het Belgische bobslee-project ook zonder financiële steun blijft levenStuurster Kelly Van Petegem behaalde samen met Jienity De Kler een overwinning in de Europabeker bobslee en dat zonder financiering van Sport Vlaanderen of het BOIC. Van Petegem is vastberaden om verder te gaan met de Belgian Bullets, samen met coach An Vannieuwenhuyse. (streamen!) RSC Anderlecht KRC Genk kijken streaming 2 dagen geleden — (streamen!) RSC Anderlecht KRC Genk kijken streaming 23 -G. R. -G. Sat 23 Dec|17:55 Royal Antwerp FCRoyal Antwerp FCVSKVC ... De verdediger is geschorst. Riemer heeft nog opties. “Voor morgen kan ik de backs naar het centrum schuiven. Sardella en N’Diaye zijn zeker opties. Met Lapage en Lissens hebben we ook twee sterke centrale verdedigers bij de RSCA Futures. Of ik kan een verdedigende middenvelder zoals Diawara een rijtje achteruit trekken. Ik heb verschillende opties, maar ik neem alles nog even in beraad. # !(KIJKEN-GraTis) Genk - Antwerp live op tv en livestream 4 nov 2023 — Wilt u graag gratis livestream voetbal KRC Genk – Royal Antwerp kijken, dezelfde beelden en dezelfde commentaar als je op betaalde sportzenders ... [KIJKEN@LIVE!]Genk Antwerp live op tv naar 17 uur geleden — KRC Genk neemt het op tegen Royal Antwerp FC vanaf 26 december 2023 om 12:30 UTC in het Cegeka Arena-stadion, stad Genk, België. De wedstrijd ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page