top of page

Global Creative Tech Group

Public·180 members

Antwerp Giants Oostende kijken stream 26 december 2023 Online bekijken

Kom voorafgaand aan volgende wedstrijden gezellig en lekker dineren in de Lotto Suites: Zaterdag 4 november 2023 : Telenet Giants Antwerp vs Filou Oostende!

[stroom@@@] Spirou Oostende kijken 2 december 2023 2 dec 2023 — 22 Filou Oostende wil Belgische eer hoog houden in Europa Nu ook Antwerp Giants Aalstar Antwerp Giants kijken stream 2 december 2023 40 ... De shots die niet vielen in het wedstrijdbegin gingen wel binnen in het 2e quarter, met dank aan een secuur afwerkende Troisfontaines. Ruststand: 41-35. Bij het begin van de 2e helft stokte de Antwerpse aanval. Tyree en Gillet kwamen los bij Oostende, dat voor het eerst kon proeven van een kleine voorsprong. Erop en erover is dan vaak het scenario bij de kustploeg, maar niet vandaag. De Ridder en Bradford namen het commando weer over en zelfs een knieblessure van Butterfield kon Antwerp niet uit z'n lood slaan. Telenet Giants Antwerp – Antwerp Giants Basketball ... Antwerp Giants. Volgende wedstrijd TGA. BNXT Domestic League. 26/12/2023. Filou Oostende. Telenet Giants Antwerp. VS. 20:30. COREtec Dôme. Read More ... Home | Instituut voor NatuurwetenschappenTijdelijke tentoonstelling20. 10. 23 → 25. 08. 24GIANTSReis door de tijd en ontmoet 11 gigantische dieren die na de dinosauriërs leefden. Een ENORME kans om je petieterig klein te voelen tegenover deze levensgrote reuzen! GIANTSAangepaste openingsuren voor de feestdagenHet Instituut voor Natuurwetenschappen is gesloten op 25/12 en 01/01. Op 24/12 en 31/12 sluiten de deuren om 15h. Vautierstraat 29 1000 Brussel Di - Vrij9u30 - 17u00Za - Zon10u00 - 18u00174lopende onderzoeksprojecten38miljoen specimens in onze collecties232beschikbare wetenschappelijke datasets Steun onsOf je nu een particulier bent of een bedrijf vertegenwoordigt, kan je het Instituut helpen om leidend te blijven in natuurwetenschappelijk onderzoek en om bezoekers aan ons museum de best mogelijke ervaring te bieden. Met jouw steun kunnen we onze missies volbrengen: onderzoek, collecties, tentoonstellingen en educatie! Particulieren BedrijvenDeel je passie voor natuurwetenschappen! Je bezocht ons museum of ons onderzoeksinstituut? Post je foto’s en video's met #naturalsciencesbelgiumBekijk onze wallSchrijf je in op onze nieuwsbriefEr valt altijd iets te beleven in het Instituut voor Natuurwetenschappen. " "Ik weet niet precies wat er gebeurd is. Ik denk niet dat iemand mij raakte, maar ik voelde plots iets in mijn knie. Ik ben naast het veld wel blijven kijken, want ik wilde ook kunnen genieten van dit moment. " Thijs De Ridder (Antwerp): "Alles voelde goed vandaag. Het was mijn eerste keer voor zoveel volk. We hadden zoveel energie, dat heeft het verschil gemaakt. We zijn er vanaf het begin vol voor gegaan. Het was er meteen "boenk" op. " Keye van der Vuurst (Oostende): "We hebben vanaf de 1e minuut achter de feiten moeten aanhollen. Zij scoorden al hun shots en we lieten hen zo in de match komen. Wij moeten klaar zijn om op het veld te stappen en dat waren we niet vandaag. " Reacties na de bekerfinale:Antwerp Giants - Oostende17:30Mooi beeld! Butterfield viert mee met de Giants vanop een draagbaar17:16Bekijk het vierde kwart tussen Antwerp Giants en Oostende17:15Over en uit? Bradford en De Ridder zetten Antwerp Giants 10 punten voor17:06Antwerp Giants ziet uitblinker Butterfield uitvallen met ernstige blessure17:00Blijven knokken voor de aanvallende rebound levert op voor Antwerp Giants16:56Steal, 2 rebounds en score voor De Ridder in enkele seconden16:55Bekijk het derde kwart tussen de Antwerp Giants en Oostende16:52Technische fout voor Gjergja: "Moeten tegen Antwerp en de refs spelen"16:48Belangrijke driepunters van Bleijenbergh en Gillet: 54-5716:45Bom van Tyree en Oostende staat 2 punten voor: 46-4816:40Oostende start furieus aan de 2e helft en komt tot op 1 punt16:22Bekijk het tweede kwart tussen Antwerp Giants en Oostende16:20Kleine bonus voor Antwerp bij de rustDe Antwerp Giants trekken met een kleine voorsprong naar de kleedkamer: 41-35. Wedstrijden dit weekend live op televisie 5 mei 2021 — Zondag ontvangen we thuis BC Oostende Vrenz Bleijenbergh en Niels Van Den Eynde van Telenet Giants Antwerp maken kans op de trofee Belofte van ... In een spannend slotkwart hielden de Giants het hoofd koel, Oostende vond geen oplossingen meer en verloor zijn 2e bekerfinale op rij: 77-71. Antwerp Giants - Oostende 77-71 (rust: 41-35)Quarters: 25-17, 16-18, 21-22, 15-14 Antwerp Giants: Bradford 18, Butterfield 18, De Ridder 13, Marinkovic 10, Upshaw 9, Anderson 7, D'Espallier 2 Oostende: Gillet 18, Troisfontaines 17, Tyree 13, Bleijenbergh 9, Jovanovic 7, Van der Vuurst 7 Thijs de Ridder: "Onze energie heeft het verschil gemaakt" MVP Spencer Butterfield (Antwerp): "Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat ik op dit moment voel. Ik ben heel blij voor de ploeg en de club en dat ik een groot deel van de match heb kunnen spelen, maar ik zit ook met gemende gevoelens. Dat ik mijn knie blesseer, is hartverscheurend en ik ben ook verdrietig dat ik dit seizoen wellicht niet meer zal kunnen spelen. Sportprogramma’s op tv, live of in replay - Proximus PickxOp zoek naar de beste sportuitzendingen op tv in België? Dan zit je goed met het uitgebreide aanbod van Proximus Pickx. In onze handige tv gids vind je alle belangrijke programma’s in één oogopslag terug, zowel voor binnen- als buitenlandse zenders. Bekijk de grootste Belgische en internationale sportcompetities in het voetbal en alle wielerwedstrijden (Ronde van Frankrijk, Milaan-San Remo, La Vuelta, …). Maar ook het beste uit het basketbal, motorsport, tennis, hockey, atletiek en zoveel meer. Pickx Sports brengt je ook het dagelijkse nieuws, alle doelpunten en hoogtepunten. Bij ons ben je up to date met de uitslagen en klassementen van de competities uit de Pro League en uit het buitenland. Antwerp Giants kloppen favoriet Oostende in spannende bekerfinale | sporzaKapitein Jean-Marc Mwema mag de Beker van België in de lucht steken. finale beker van belgiëAntwerp Giants Oostende einde25q11716q21821q32215q41477score71De Antwerp Giants hebben voor de 5e keer in hun bestaan de Beker van België gewonnen. In een boeiende finale in Vorst klopten de Giants favoriet Oostende: 77-71. Na het verrassende verlies in de bekerfinale van vorig jaar had Oostende iets recht te zetten, maar underdog Antwerp maakte de beste start in een kolkend Vorst Nationaal. Marinkovic en uitblinker Butterfield stuwden de Giants al in het 1e quarter naar een voorsprong van 11 punten. Een geduldig Oostende knokte zich mondjesmaat in de wedstrijd. Volg onze halve finale straks live op YouTube – Telenet Giants AntwerpTickets Telenet Giants Antwerp www. ticketmaster. be/artist/telenet-giants-antwerp-tickets/1272224? language=nl-be Fanshop shops. topfanz. com/nl/clubs/be/antwerp-giants Home Club Heylen Vastgoed Basket Campus Sociaal geëngageerd Night of the Giants Sportoase cheerleaders Pers Contact Nieuws Telenet Giants Team Speelkalender Klassement Tickets & abonnementen Lotto Arena Fanclub Merchandise Jeugd- & breedtesport Ploegen Jeugd Seniors dames Seniors heren Praktisch Activiteiten Business Hospitality thuiswedstrijden Sponsoring Onze partners Telenet Giants Antwerp 22/01/2023 Voor de fans die deze namiddag niet mee (kunnen) afzakken naar Luik, de wedstrijd wordt straks live uitgezonden op het YouTube-kanaal van de Lotto Basketball Cup. Aalstar Antwerp Giants kijken streaming 2 december 2023 2 dec 2023 — Antwerp Giants BC Oostende Statistieken Livestream Antwerp Giants BC Oostende vandaag bekijken. Je kunt de wedstrijd volledig gratis ... Antwerp Giants live uitslagen, resultaten, schema, Oostende - Antwerp Giants live | Basketbal, BelgiëHULP: U bevindt zich op de Antwerp Giants uitslagen pagina in Basketbal/België sectie. Flashscore. nl biedt Antwerp Giants live uitslagen, resultaten, standen en wedstrijddetails. Naast Antwerp Giants uitslagen kunt u 150+ Basketbalcompetities volgen uit meer dan 30+ landen over de hele wereld op Flashscore. nl. U klikt gewoon op een competitie (competitie, beker of toernooi) uit het linkermenu. Antwerp Giants uitslagen dienst is real-time, dus update automatisch. Wedstrijden dit weekend live op televisie – Telenet Giants AntwerpDit weekend worden onze wedstrijden tegen de nummers één en twee van de competitie live uitgezonden op televisie. De wedstrijden zijn daarnaast ook live online te volgen op EMBL. tv. Vrijdag 7 mei, 20u30 – Mons-Hainaut (1) vs TGA (3) Morgen zakt Telenet Giants Antwerp af naar de Mons Arena voor de confrontatie met huidige nummer één van de competitie, Mons-Hainaut. > Live op Telenet Play Sports, Proximus Sports en online op EMBL. tv Zondag 9 mei, 15u15 – TGA (3) vs Oostende (2) Zondag ontvangen we thuis BC Oostende voor de voorlaatste speeldag van de reguliere competitie. Spirou Oostende kijken stream 2 december 2023 2 dec 2023 — KIJKEN!!] Leuven Bears Antwerp Giants kijken Basketbalclub Oostende | Sportploeg Wij kijken er alvast naar uit om onze Yellow Wall ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page