Sporza DailyThibaut Courtois zegt af voor het EK: "Tijd om mijn verhaal te doen"Na zes maanden doorbreekt Thibaut Courtois de stilte in een interview met Sporza. Hij biedt zijn excuses aan aan fans en ploegmaats, bondscoach Domenico Tedesco krijgt een stevig weerwoord. De doelman kondigt meteen ook aan dat hij niet naar het EK trekt. Stef Wijnants deed het interview en geeft in deze aflevering meer uitleg. 14 min14 mindinsdag 19 decemberdi 19 dec. Extra TimeMet Jan Vertonghen, Wesley Sonck en Frank RaesDe 500e aflevering van Extra Time. Een mijlpaal die gevierd werd met recordinternational Jan Vertonghen aan de tafel.
Daar stak de UEFA natuurlijk een stokje voor. Tot ongenoegen van A22, het bedrijf achter de oprichting van de Super League, die de monopolie van de UEFA aanklaagde. Morgen komt het Europees Hof voor Justitie met een uitspraak in die zaak. Wij blikken al vooruit met econoom Thomas Peeters en advocaat Willem-Alexander Devlies. 13 min13 minwoensdag 20 decemberwo 20 dec.
((live tv==)) Eupen Union kijken 23.12.2023 *Om te kunnen ki 3 dagen geleden — bekijken via een live stream, zonder last te hebben van advertenties. (STREAMEN<<<) RWDM Club Brugge kijken streaming 22 22 uur geleden ...
Livestream Club Brugge - Union Sint-Gillis: JPL Play Offs hier! 1:07LIVE: https://bit.ly/3yssfPR Livestream Club Brugge - Union. Bekijk hier de live stream van de wedstrijd tussen de Boeren en Union ...YouTube · Ontknoping Eredivisie · 11 mei 2022
"Van het grootste geluk naar het grootste verdriet", klinkt het bij de intussen ex-renner. Ondanks de tegenslag kijkt Van Hooydonck hoopvol vooruit: "Als ik nog iets wil maken van mijn leven, dan moet ik het zelf doen. "wielrennenDemi Vollering schept klaarheid over "kutwijf"-uitspraak na Strade: "Ik riep het niet richting Lotte Kopecky"In de eindejaarslijstjes scoort de finish van de Strade Bianche bij de vrouwen ongetwijfeld hoog in het rubriekje "meest ongemakkelijke momenten van 2023". Zeker omdat winnares Demi Vollering - net nadat ze een beklijvende sprint van haar ploeggenote Lotte Kopecky had gewonnen - het woord "kutwijf" riep. In een interview bij AD klaarde de Nederlandse het misverstand op.
000 toeschouwers op Linkeroever0:48Fem van EmpelVan Empel blijft ongenaakbaar3:22VeldrijdenVan der Poel demonstreet in Mol, Van Aert: "Had hier rekening mee gehouden"0:50Baloise - Trek LionsLucinda Brand is de beste vrouw in het zand, Verdonschot eindigt knap 3e na duel met Sanne Cant1:21GiroWout van Aert kiest voor Giro en Vuelta: "Tijd om eens iets anders te doen"2:13sport in het journaalCian Uijtdebroeks verlost van heisa op ploegvoorstelling: "Blij om hier te staan"0:57sport in het journaalBelgische clubs gaan niet mee in nieuwe plannen Super League2:44sport in het journaalHet Europees Hof oordeelt: UEFA mag nieuwe competities niet verbieden, nieuw voorstel Super League4:04BelgiëBekijk hier de samenvatting van het interview met Thibaut Courtois0:38sport in het journaalTrofee Raymond Goethals 2023 is voor Hein Vanhaezebrouck2:18Tour de FrancePogacar rijdt Giro en Tour, niet de Ronde van Vlaanderen32:37sportweekendBekijk Sportweekend van 17 december4:58sportweekendIn het zog van Philippe Clement bij de Rangers: "Ik kan hier eigenlijk niet op straat komen"15:02Wereldbeker veldrijdenBekijk een ruim verslag: Pidcock wint de WB in Namen15:04Wereldbeker veldrijdenBekijk een ruim verslag: Alvarado wint de WB in Namen25:34STVVBekijk het journaal van 13u met o.
Club Brugge KV - Livestreams Union · Zulte Waregem. Club Brugge K.V. - Livestreams. Klik op uw wedstrijd naar keuze om de livestream te bekijken. Gratis Livestream Voetbal Club Brugge - ...
CLUB BRUGGE-RWDM (1:6) Uitslagen + Video Je zal verrast zijn... antwerp club brugge livestream. waar je anderlecht - club brugge kunt kijken. club brugge union live stream gratis. club brugge union ...